Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Blended learning and Συνδυασμένη μέθοδος διδασκαλίας
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
USING BLOGS AND WEBQUESTS IN A BLENDED LEARNING EFL ENVIRONMENT AS A MEANS TOWARDS THE ENHANCEMENT OF LEARNERS' WRITING SKILL, NEW LITERACIES AND MOTIVATION. A case study [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
MOUCHLIDOU, ANASTASIA
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Research on the use of online digital writing tools and other computer-assisted instruction practices is becoming more and more prevalent. This study will explore the use of blogging and Webquests in an EFL classroom following an exam-oriented syllabus. Blogs are online journals that users have the ability to continuously update online. The Webquests, through a scaffolding process that includes a ...