Κριτήρια αναζήτησης: BLENDED LEARNING
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: BLENDED LEARNING Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: USING WEB 2.0 TOOLS TO IMPROVE THE WRITING SKILL IN AN EFL CLASSROOM OF B1 LEVEL [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: ΛΟΥΤΣΗ, ΑΝΤΩΝΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): This dissertation aims in to investigate the influence and usefulness of integrating Web 2.0 tools in teaching writing to B1 level students in English and the extent to which the use of Web 2.0 tools motivates students in their writing process. The particular research will investigate the hypothesis that students of a B1 level are able to develop their writing skills successfully with the aid of W...