Κριτήρια αναζήτησης: Autoévaluation
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Autoévaluation Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Les attitudes des élèves de la 6ème du primaire concernant l’utilisation de la plateforme d’enseignement asynchrone Open Eclass dans l’apprentissage du FLE : Étude de cas [Αγγλική] Ημερομηνία: 11-09-2021 [2021-09-11] Συγγραφέας: Παπαδογαμβράκη, Καλλιόπη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Στη σημερινή εποχή, η σχέση των νέων με τις ΤΠΕ και η εξοικείωσή τους με τα διάφορα ψηφιακά εργαλεία αποτελεί μια αδιαμφισβήτητη πραγματικότητα. Επιπλέον, διάφορες επιστημονικές έρευνες έχουν αποδείξει τη θετική συμβολή των νέων τεχνολογιών στον εμπλουτισμό και τη διευκόλυνση οποιασδήποτε διδασκαλίας, καθώς και τη συμβολή τους στην ανάπτυξη πολλαπλών δεξιοτήτων στους μαθητές. Σε αυτό το πλαίσιο, π...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Un jeu sérieux éducatif sur l’ordinateur basé sur une œuvre littéraire et adapté pour la classe de FLE [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2016 [2016-09-24] Συγγραφέας: ΜΠΟΥΖΙΝΗ, ΒΕΡΟΝΙΚΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα Διπλωματική Εργασία θέσαμε ως βασικό στόχο να σχεδιάσουμε και να δημιουργήσουμε ένα εκπαιδευτικό διαδραστικό παιχνίδι ή αλλιώς σοβαρό παιχνίδι, όπως συναντάται στη βιβλιογραφία, καθώς και να ερευνήσουμε εάν είναι δυνατή η ένταξη ενός τεχνολογικού λογισμικού και του σοβαρού παιχνιδιού για τη διδασκαλία/εκμάθηση των γαλλικών ως ξένης γλώσσας. Η έρευνα διενεργήθηκε στο μάθημα των γαλλικώ...