Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Advertisement
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Διαφήμιση Η επίδρασή της στους ανθρώπους και το ελληνικό νομικό πλαίσιο Αθέμιτες πρακτικές, χειραγώγηση και το φαινόμενο του καταιγισμού διαφημίσεων [Ελληνική]
Ημερομηνία:
9-9-2023
ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΒΛΑΧΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The subject of this dissertation is advertising and how it affects people as individuals and as a society. It’s interesting to understand what consumers believe about commercials, how they influence their purchasing decisions, and what factors help shape their prevalent attitude, nowadays, when advertisements are highly technologically developed and penetrate in every aspect of our lives. Alongsid...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Analysis and decoding the οptical messages of the beauty product advertisements [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Πολυζώη, Αγγελική
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι η ανάδειξη του ρόλου της σημειωτικής προσέγγισης, στην ερμηνεία των διαφημιστικών μηνυμάτων. Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό, γίνεται παρουσίαση των βασικών εννοιών του πολιτισμού και της επικοινωνίας και προσεγγίζεται ο τρόπος με τον οποίο η σημειωτική επιστήμη ερμηνεύει το νόημα του διαφημιστικού μηνύματος. Η διαφήμιση, αποτελεί μία τεχνική προώθησης στην επ...
Ημερομηνία:
07-2019 [2019-07]
ΝΙΤΣΑ, ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Στη σύγχρονη καταναλωτική κοινωνία η διαφήμιση διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη
σχέση μεταξύ προιόντος και καταναλωτή. Αποτελεί το μήνυμα ανάμεσα στον πομπό και
τον δέκτη. Ένα μήνυμα που πρέπει να αποκωδικοποιηθεί και να ερμηνευθεί σωστά
προκειμένου να κατανοηθεί και να πείσει εν τέλει τον δυνητικό αγοραστή να προβεί στη
διαδικασία της αγοραστικής απόφασης. Η διαφήμιση δεν γνωστοποιεί απλώς πρ...