Κριτήρια αναζήτησης: τυπογραφία
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: τυπογραφία Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Within a Company: Branding and Promotion [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2022 [2022-09-25] Συγγραφέας: Ντούλη, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Για να μπορέσει ο ανθρώπινος εγκέφαλος να αντιληφθεί τι υπάρχει γύρω του και να το κατανοήσει, χρησιμοποιεί την οπτική αντίληψη. Η Γραφιστική στοχεύει στην οπτική αντίληψη του ανθρώπου, ώστε να καταφέρει να του μεταδώσει το μήνυμα μιας γραφιστικής σύνθεσης. Για να το πετύχει αυτό, πέρα από τις Αρχές της γραφιστικής σχεδίασης, το εικαστικό αλφάβητο, την τυπογραφία και την κίνηση, χρησιμοποιεί επίση...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Τhe exorcistic rites in the printed editions of the Euchologion [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2022 [2022-09-17] Συγγραφέας: Παπαθανασόπουλος, Νικόλαος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σπουδές στην Ορθόδοξη Θεολογία (ΟΡΘ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά στις εξορκιστικές ευχές που περιλαμβάνονται στις έντυπες εκδόσεις του Ευχολογίου της Ορθόδοξης Εκκλησίας και πραγματεύεται το θέμα από τριπλή σκοπιά: ιστορική, θεολογική και εκδοτική-κριτική. Στην Εισαγωγή προηγείται αναφορά στο λειτουργικό βιβλίο του Ευχολογίου ως προς την προέλευση, το περιεχόμενο και τις μορφές του καθώς και στην εκδοτική του ιστορία, η οποία...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Packaging design elements and user perception [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Γαργαρώνη, Ιωάννα Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Η συσκευασία σήμερα είναι το πιο πολύτιμο σημείο επαφής του προϊόντος με τους καταναλωτές. Πέρα από τον ρόλο της να περιέχει, να προστατεύει και να διατηρεί το προϊόν, μεταδίδει στους καταναλωτές την πληροφορία για το προϊόν και τους επιτρέπει να αναγνωρίσουν την επωνυμία του. Δίνει σχήμα και μορφή στο περιεχόμενο. Διευκολύνει τη συναλλαγή της αγοράς. Λειτουργεί ως εκπρόσωπος του προϊόντος και έχε...