Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
τρίτος τομέας
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of perceived Corporate Social Responsibility on consumer behavior in the Banking Sector [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-07-2022 [2022-07-23]
Θανοπούλου, Σταυρούλα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία (ΚΑΟ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία, θα αναλύσουμε τον τρόπο με τον οποίον επιδρά στην αντίληψη του καταναλωτή η έννοια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης πάνω στον τραπεζικό κλάδο. Η μελέτη πραγματοποιήθηκε αφενός σε θεωρητικό πλαίσιο, βασισμένο σε βιβλιογραφικές πηγές και αφετέρου σε ερευνητικό πλαίσιο, βασισμένο σε μεθοδολογία, δεδομένα και ανάλυση αυτών.
Αναλυτικά, η θεωρητική ανασκόπηση αποτελείται από έξι ...