Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
τουριστικός προορισμός
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Brand personality of Chios as a destination [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
Μοσχάκης, Σταμάτης
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική διερευνά το ιδιαίτερα σημαντικό θέμα της διεύρυνσης της προσωπικότητας του τουριστικού προορισμού της Χίου. Για τον λόγο αυτόν γίνεται αναφορά στην θεωρία του τουριστικού μάρκετινγκ, το οποίο γνωρίζει ραγδαία ανάπτυξη στις μέρες μας. Στην περίπτωση της Χίου γίνεται χρήση όλων των παραδοσιακών μορφών διαφήμισης προκειμένου να γνωστοποιηθούν οι τουριστικές υπηρεσίες που παρέχον...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Applying the concept of brand personality to tourist destinations: the case of Milos [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Τζούμπα, Αναστασια
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον η διαμόρφωση και το κτισίματος της επωνυμίας (branding) είναι πιο επίκαιρη από ποτέ, ιδιαίτερα στους τουριστικούς προορισμούς. Σε αυτό το πλαίσιο, είναι σκόπιμο αρχικά να προσδιοριστεί η εικόνα που έχουν οι δυνητικοί τουρίστες για τον συγκεκριμένο προορισμό, η προσωπικότητα αυτού αλλά και η αντιληπτή αξία που λαμβάνει ο τουρίστας μέσω της τουριστικής εμπειρίας...
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά την τουριστική κινητικότητα στα σύνορα Αλβανίας - Ελλάδας και συγκεκριμένα στo Συνοριακό Σταθμό Κακαβιάς καθώς και την εμπειρία των ταξιδιωτών εκπονώντας συγκριτική μελέτη δύο διαφορετικών εποχών της τουριστικής περιόδου Χριστουγέννων – Πρωτοχρονιάς και της τουριστικής περιόδου του καλοκαιριού.
Για να επιτευχθεί ο στόχος εφαρμόστηκε πρωτογενής έρευνα μέσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The image of Greece as a tourist destination in Italy [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Βαρβαρούσης, Αναστάσιος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η έρευνα αυτή υλοποιήθηκε με σκοπό να παρουσιάσει την εικόνα της Ελλάδας ως τουριστικό προορισμό γενικά αλλά και ειδικά για τους κατοίκους της Ιταλίας. Ο τουρισμός είναι ένας πολύ σημαντικός τομέας για τη χώρα και η έρευνα ως προς αυτόν είναι επίσης πολύ σημαντική για την οικονομία και την προώθηση της χώρας σε διεθνές επίπεδο.
Σκοπός της έρευνας αυτής είναι να παρουσιάσει την εικόνα της Ελλάδας...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Identity development and branding of a tourist destination: The case of the city of Larissa [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Τσιάνα, Κωνσταντίνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει το ζήτημα της ανάπτυξης ταυτότητας και του branding ενός τουριστικού προορισμού, με εφαρμογή στην περίπτωση της πόλης της Λάρισας. Καθώς η πόλη έχει ήδη αναπτύξει ένα branding, σκοπός αυτής της έρευνας είναι να διερευνηθούν οι απόψεις των κατοίκων, ως προς την ταυτότητα που αναπτύχθηκε και την αντίληψη που έχουν οι κάτοικοι για την πόλη τους. Στην ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigation on the perceived image of a tourist destination between tourists and tourism operators. The case of Monemvasia. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Μπεκυράς, Αλέξιος Σπυρίδων
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η εικόνα προορισμού είναι το σύνολο όλων των συναισθηματικών και αισθητικών χαρακτηριστικών, συμπεριλαμβανομένων εμπειριών, πεποιθήσεων, ιδεών, αντιλήψεων και εντυπώσεων. Εκμεταλλευόμενοι την υπάρχουσα ερευνητική ροή, η παρούσα εργασία επιδιώκει να αυξήσει το θεωρητικό και εμπειρικό σώμα της γνώσης, ενσωματώνοντας τόσο την πλευρά της προσφοράς όσο και την πλευρά της ζήτησης. Σκοπός της είναι να δη...