Κριτήρια αναζήτησης: τουριστική συμπεριφορά
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: τουριστική συμπεριφορά Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Pandemic crisis and future intentions of tourism behavior: Investigating the effect of travel stress [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Ιορδανίδου, Χριστίνα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η πανδημία του νέου κορονοϊού (COVID-19) προκάλεσε σημαντικές επιδράσεις στον τουρισμό και τη συμπεριφορά των καταναλωτών σε διεθνές επίπεδο και αποτελεί ένα πραγματικά ιδιαίτερο αίνιγμα για την παγκόσμια τουριστική βιομηχανία. Αντικειμενικός σκοπός της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η διερεύνηση της επίδρασης του ταξιδιωτικού άγχους, λόγω της πανδημικής κρίσης του κορονοϊού, στις μελλοντικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Crisis Resistant Tourists: Investigating the behavior of domestic tourists in Greece during the COVID-19 pandemic [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: ΚΟΝΙΔΗ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η πανδημία COVID-19, που ξέσπασε στο τέλος του 2019, προκάλεσε μια πρωτόγνωρη υγειονομική κρίση, με σημαντικές επιπτώσεις, τόσο στην υγεία όσο και στην κοινωνική και οικονομική ζωή των ανθρώπων. Ο τουρισμός ήταν ένας από τους τομείς της οικονομίας που επλήγησαν σε μεγάλο βαθμό. Oι περιορισμοί που τέθηκαν στις μετακινήσεις των πολιτών, η υποχρέωση καραντίνας των ατόμων πριν και μετά το ταξίδι, ο φό...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The effects of Covid-19 on consumer behavior and travel choices of Greek citizens [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Αρβανιτάκη, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η εμφάνιση του Covid-19 και η ραγδαία εξάπλωση του στις αρχές του 2020 σε όλο τον πλανήτη δημιούργησε μια παγκόσμια πρωτοφανή υγειονομική κρίση που επηρέασε άμεσα την τουριστική βιομηχανία. Ο κίνδυνος της πανδημίας και η επιβολή περιορισμών όπως πχ κλείσιμο των συνόρων και επιβολή lockdowns στις περισσότερες χώρες μηδένισε την τουριστική δραστηριότητα και προκάλεσε μια πρωτόγνωρη τουριστική κρίση....
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Chinese Outbound Tourism: The Profile of the Chinese Outbound Tourist and Its Tourist Behavior Characteristics [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Παπαγεωργίου, Κωνσταντίνος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): ΑΝΑΒΟΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΗΛ. ΑΡΧΕΙΟΥ ΕΩΣ ΤΟΝ 9/2022. Αναμφίβολα, ο Κινέζικος εξερχόμενος τουρισμός αποτελεί πλέον τα τελευταία χρόνια, τη κορυφαία δεξαμενή τουριστών παγκοσμίως, σύμφωνα με στοιχεία των διεθνών τουριστικών Οργανισμών. Η έκρηξη του εξερχόμενου Κινέζικου τουρισμού των τελευταίων χρόνων, αποτελεί ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον φαινόμενο που δημιουργήθηκε καταρχήν, λόγω της άρσης απαγόρευσης εξόδ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The impact of social media on millenials’ tourism behaviour [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Ματσίγκος, Μιχαήλ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Καθώς το Διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν πλέον εισχωρήσει σχεδόν σε κάθε σπίτι, έχει τεθεί στο «μικροσκόπιο» το κατά πόσο τα social media επηρεάζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή στη διαδικασία λήψης αποφάσεων για την αγορά ενός προϊόντος. Η προβολή εικόνων και πληροφοριών σε ιστοτόπους κοινωνικής δικτύωσης, όπως έχουν καταδείξει έρευνες στο παρελθόν, προκαλούν ερεθίσματα στον κατ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The impact of social media on the touristic consumption behavior of Greeks [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-08-2018 [2018-08-30] Συγγραφέας: Σιδέρη, Ευαγγελία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μια τάση που συνεχώς σημειώνει αύξηση, επιτρέπει στους τουρίστες να επικοινωνούν μεταξύ τους, να ανταλλάσσουν τις απόψεις και τις ιδέες τους και να μοιράζονται τις εμπειρίες τους από την κατανάλωση τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών. Ο τουρισμός είναι ένας τομέας που συνδέεται στενά με την πληροφόρηση και η εξέλιξη του διαδικτύου με την έλευση των μέσων κοι...