Κριτήρια αναζήτησης: σχέδιο μάρκετινγκ
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: σχέδιο μάρκετινγκ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Tourism development and regional growth. The case of the Regional Unit of Kastoria [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Γαλμπάδη, Μήνα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός είναι μια δραστηριότητα με εκφάνσεις πολιτικές, πολιτισμικές κοινωνικές και οικονομικές, πραγματοποιείται σε παγκόσμιο επίπεδο, αφορά όλα τα κοινωνικά στρώματα και ως κλάδος της οικονομίας, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες βιομηχανίες τόσο διεθνώς, όσο και στην Ελλάδα. Για την ελληνική οικονομία ειδικότερα ο τουριστικός τομέας έχει εξελιχθεί σε βασικό πυλώνα οικονομικής και τοπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Edessa Tourism Development Planning [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Πριβατητσάνη, Ιορδάνα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αφορά την τουριστική ανάπτυξη της Έδεσσας και την καθιέρωση της ως προορισμό. Γίνεται αξιολόγηση της παρούσας κατάστασης καθώς επίσης και της ικανοποίησης των τουριστών από τις προσφερόμενες τουριστικές υπηρεσίες της πόλης ενώ παράλληλα πραγματοποιείται προσπάθεια εκπόνησης στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ. Ειδικότερα αυτή η διατριβή σκοπεύει να με...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Identity development and branding of a tourist destination: The case of the city of Larissa [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: Τσιάνα, Κωνσταντίνα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει το ζήτημα της ανάπτυξης ταυτότητας και του branding ενός τουριστικού προορισμού, με εφαρμογή στην περίπτωση της πόλης της Λάρισας. Καθώς η πόλη έχει ήδη αναπτύξει ένα branding, σκοπός αυτής της έρευνας είναι να διερευνηθούν οι απόψεις των κατοίκων, ως προς την ταυτότητα που αναπτύχθηκε και την αντίληψη που έχουν οι κάτοικοι για την πόλη τους. Στην ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic Marketing Planning in Cultural tourism: the case of dance performances of Kalamata, Southern Peloponnese, Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: Κατσά, Αναστασία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο βασικός σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της δυνατότητας να βελτιωθεί ο χορευτικός εισερχόμενος τουρισμός στο Δήμο Καλαμάτας και να επικεντρωθεί στις χώρες του εξωτερικού. Από τις αρχές του 19ου αιώνα, η Καλαμάτα έδειξε σημάδια ενδιαφέροντος για τον πολιτισμό ιδρύοντας πολιτιστικούς φορείς, όπως η Πανταζοπούλειος Λαϊκή Σχολή. Σήμερα, ο Τουρισμός απασχολεί ιδιαίτερα την πόλη, ...