Κριτήρια αναζήτησης: συναισθηματική νοημοσύνη/emotional intelligence
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: συναισθηματική νοημοσύνη/emotional intelligence Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The significance of Emotional Intelligence in Leadership Types: The Case of Ikos Resorts [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Λιμπάρη, Μελπομένη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία εστιάζει στη σπουδαιότητα της συναισθηματικής νοημοσύνης (ΣΝ) στα πλαίσια άσκησης ηγεσίας ανθρώπινου δυναμικού. Πρόκειται για ένα θέμα μελέτης το οποίο έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον των επαγγελματιών του κλάδου τα τελευταία χρόνια και τείνει να αποτελεί σημείο αναφοράς για τους ερευνητές για το μέλλον. Η ανάδειξη του βαθμού κατανόησης, ανάπτυξης και ενσωμάτωσης της ΣΝ στη δι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of the director's emotional intelligence in managing conflict in school and the components that make school units emotionally intelligent [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Βλαχογιάννη, Αλεξάνδρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στο σύνολο της διεθνούς βιβλιογραφίας υφίσταται ένα σύνολο ερευνών, οι οποίες εξετάζουν την επιρροή που ασκεί η Συναισθηματική Νοημοσύνη σε ποικίλες πτυχές της ανθρώπινης στάσης. Η συγκεκριμένη μελέτη επικεντρώνεται στο σχολικό χώρο και μελετά την άποψη των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Βοιωτίας σχετικά με το ρόλο που διαδραματίζει η Συναισθηματική Νοημοσύνη του Διευθυντή ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The emotional intelligence and the leadership style of the primary school administration managers [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΤΣΙΑΧΡΗ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μέτρηση του επιπέδου της συναισθηματικής νοημοσύνης των διευθυντών/προϊσταμένων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, η διερεύνηση του στυλ ηγεσίας που εφαρμόζουν και η αναζήτηση συσχετίσεων μεταξύ της συναισθηματικής νοημοσύνης και του στυλ ηγεσίας. Πραγματοποιήθηκε μία ποσοτική μελέτη με τη χρήση 2 δομημένων ερωτηματολογίων κλειστών ερωτήσεων. Στη μελέτη συμμετείχαν 214...