Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
συμπληρωματική σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
School Distant Education: a case study of the model of flipped classroom in the subject of the performative art of Music at the elementary school [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Καρανικόλα, Άννα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Το διδακτικό μοντέλο της ανεστραμμένης τάξης αποτελεί μία μέθοδο διδασκαλίας, συνδυάζοντας εξ αποστάσεως και δια ζώσης διδασκαλία. Πιο συγκεκριμένα, ο εκπαιδευτικός διαμοιράζει σε ένα ασύγχρονο μαθησιακό περιβάλλον ένα βίντεο με το επόμενο μάθημα στους μαθητές του, το οποίο εκείνοι καλούνται να το παρακολουθήσουν στο σπίτι τους, σύμφωνα με τους προσωπικούς τους ρυθμούς. Με αυτόν τον τρόπο, ο διδακ...
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Καζάκη, Σταυρούλα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία αφορά στην υλοποίηση μιας έρευνας δράσης. Στο πλαίσιο αυτής σχεδιάστηκε και εφαρμόστηκε ένα πρόγραμμα συμπληρωματικής σχολικής εξΑΕ σε φροντιστήριο Μ.Ε. της Θεσσαλονίκης. Εν συνεχεία, διερευνήθηκε η χρησιμότητα του εν λόγω προγράμματος, η αποτελεσματικότητά του ως προς τη βελτίωση των ακαδημαϊκών επιδόσεων των μαθητών/τριών, καθώς και η ικανοποίηση που άντλησαν οι μαθητές από τη ...