Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
σημειολογία
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The dramaturgical significance of scenic objects and opsis in general in ancient tragedy through specific examples. A semiological approach [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-2-2025
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΨΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Παραστατικές Τέχνες (ΠΑΤ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία έχει ως θέμα τη δραματουργική σημασία των σκηνικών αντικειμένων και γενικά της όψεως στην αρχαία τραγωδία μέσα από συγκεκριμένα παραδείγματα.Τα σκηνικά αντικείμενα και γενικά η όψις αν και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της θεατρικής πράξης συχνά θεωρούνται απλά διακοσμητικά στοιχεία της σκηνής. Αυτή η επιφανειακή θεώρηση αδικεί τη βαθιά και πολυεπίπεδη συμβολή τους στη δραματουργία...
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Ειρήνη, Τσιράκη
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ)
Περίληψη (Abstract): Μια οπτική σύνθεση αποτελεί ένα σημαντικό μέσο επικοινωνίας, τη σημερινή εποχή, στην οποία κυριαρχούν οι εικόνες. Πρόκειται για μια ανεξάρτητη επικοινωνιακή μονάδα, η οποία απαρτίζεται από ένα σύνολο μεμονωμένων στοιχείων, το καθένα από τα οποία διαθέτει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, τόσο μορφολογικά όσο και εννοιολογικά. Το επικοινωνιακό μήνυμα ωστόσο που αναδύεται από την παράθεση και τον συνδυασμό...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Field study regarding greek branding. The definition of the greek visual concept of a product. The study of the affects of modern visual stimuli on such a product and its redefinition through the whole process. Design of a stationary series, aiming to illustrate greek identity. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
Πιτυρίγκα, Αλεξάνδρα
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ)
Περίληψη (Abstract): Τι μας κάνει να εντοπίζουμε την έννοια της ελληνικότητας σε ένα γραφιστικό εμπορικό προϊόν; Αυτό είναι το κύριο ερώτημα που πραγματεύεται η ανά χείρας εργασία. Κατά την Δ.Ε. θα πραγματοποιηθεί έρευνα πεδίου προϊόντων που προάγουν την ελληνική ταυτότητα, με στόχο τον εντοπισμό και την επισήμανση των στοιχείων που τα καθιστούν «ελληνικά». Τα συμπεράσματα που θα εξαχθούν θα οδηγήσουν σε σχεδιαστική π...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Message analysis of the advertising poster of the International Museum Day of the years 2007-2015 [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΛΙΑΝΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διατριβή εξετάζει την οπτική επικοινωνία, επικεντρώνοντας στις μορφές επικοινωνίας, τις μεθόδους ανάλυσης μηνύματος, τη σημειωτική θεωρία του Roland Barthes και τον σχεδιασμό της διαφημιστικής αφίσας. Ως παράδειγμα εφαρμογής της οπτικής επικοινωνίας, η συγγράφουσα επιλέγει τη μελέτη των διαφημιστικών αφισών της Δ ιεθνούς Ημέρας Μουσείων των ετών 2007-2015. Η μεθοδολογία που υιοθετεί για ...