Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
πωλήσεις
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Language attitudes towards Cretan dialect: effect of Cretan dialect on employability [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-07-2020 [2020-07-26]
Λειβαδιωτάκης, Γεώργιος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά τις γλωσσικές στάσεις απέναντι στην κρητική διάλεκτο στον εργασιακό τομέα, εξειδικεύοντας την έρευνα στον τομέα των πωλήσεων. Η επιλογή του συγκεκριμένου τομέα οφείλεται στην άμεση επικοινωνία που απαιτείται στις αλληλεπιδράσεις μεταξύ πωλητή και πελάτη. Συνεπώς, στην παρούσα εργασία διερευνάται η στάση απέναντι στη διαλεκτοφωνία των κρητικών και κατά πόσον τ...
H εφαρμογή της διαδικασίας σχεδιασμού πωλήσεων και λειτουργίας: Μια προσέγγιση μελέτης περίπτωσης
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The implementation of sales and operation planning process : a case study approach [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-05-2019 [2019-05-12]
Κεφαλά, Χρύσα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): At a time when technology exerts a catalytic influence on administration and management, the implementation of Sales & Operation Planning Process is constantly gaining ground in business. This is a collective practice that aims at strengthening the cooperation between the company’s departments, by drawing up and monitoring a single project concerning demand, sales, stock and generally all the comp...
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ, ΘΕΟΔΩΡΟΣ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία, παρουσιάζεται ο τρόπος κατά τον οποίο αξιολογούνται οι διαφορετικές προσεγγίσεις στον σχεδιασμό των ποιοτικών χαρακτηριστικών ενός προϊόντος, κάνοντας χρήσης της Περιβάλλουσας Ανάλυσης Δεδομένων (ΠΑΔ). Πιο συγκεκριμένα, αξιολογήθηκε το προϊόν της τηλεόρασης μέσα από την προσέγγιση του σχεδιασμού του από τρείς εταιρείες της παγκόσμιας αγοράς. Κάνοντας χρήση της ΠΑΔ μετρήθηκε η...