Κριτήρια αναζήτησης: πρόθεση αγοράς
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: πρόθεση αγοράς Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital Marketing Strategy in Well-Established Organizations: An empirical investigation [Αγγλική] Ημερομηνία: 11-09-2022 [2022-09-11] Συγγραφέας: ΤΣΑΓΑΛΑ, ΕΥΡΥΚΛΕΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The subject of this Dissertation is Digital Marketing Strategies that well-established organizations use in order to achieve their objectives and how consumers are affected by those tactics. A robust quantitative study was formulated, based on findings from a qualitative study and a thorough literature review. Case study approach was used, and Apivita was the case company. In the qualitative stud...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Impact of social media and online consumer reviews on purchase intention on the tourism sector [Αγγλική] Ημερομηνία: 05-09-2020 [2020-09-05] Συγγραφέας: Panousi, Aikaterini Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Electronic word of mouth is considered to significantly influence the consumers’ buying behavior. Consumers nowadays, aided by the advancements made in Information and Communication Technologies, mobile applications, and the growing advancements of social media platforms, have been seeking information, opinions, and recommendations from other consumers to help them with their purchase decisions. O...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Consumers intention to use and intention to pay for food and essential necessities with low environmental footprint. Factors influence consumer purchasing decisions. [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-09-2019 [2019-09-08] Συγγραφέας: Ασηκάκη, Ευδοκία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Several studies have explored the correlation that may exist between different variables and green consumption. In this context, it has been confirmed that demographic, personal and social factors influence consumer behavior. A large number of studies examine the intention of consumers to pay more for an environmentally friendly product. But if consumers are genuinely willing to pay more for a gre...