Κριτήρια αναζήτησης: πολυαισθητηριακή προσέγγιση
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: πολυαισθητηριακή προσέγγιση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: DEVELOPING EFL TEACHERS' SKILLS IN TEACHING DYSLEXIC STUDENTS IN PRIMARY EDUCATION BY FOLLOWING A MULTISENSORY APPROACH [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Αντωνίου, Παρασκευή-Χριστίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The present research aims at investigating EFL teachers’ awareness of the nature of dyslexia, their training level and their ability to apply teaching methods that improve provision for dyslexic students in primary education. The research aims at exploring teachers’ ability to recognize signs of dyslexia and their perceptions regarding the inclusion of dyslexic students in mainstream classes. More...