Κριτήρια αναζήτησης: οπτική επικοινωνία
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: οπτική επικοινωνία Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Packaging design elements and user perception [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Γαργαρώνη, Ιωάννα Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Η συσκευασία σήμερα είναι το πιο πολύτιμο σημείο επαφής του προϊόντος με τους καταναλωτές. Πέρα από τον ρόλο της να περιέχει, να προστατεύει και να διατηρεί το προϊόν, μεταδίδει στους καταναλωτές την πληροφορία για το προϊόν και τους επιτρέπει να αναγνωρίσουν την επωνυμία του. Δίνει σχήμα και μορφή στο περιεχόμενο. Διευκολύνει τη συναλλαγή της αγοράς. Λειτουργεί ως εκπρόσωπος του προϊόντος και έχε...
Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Ειρήνη, Τσιράκη Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Μια οπτική σύνθεση αποτελεί ένα σημαντικό μέσο επικοινωνίας, τη σημερινή εποχή, στην οποία κυριαρχούν οι εικόνες. Πρόκειται για μια ανεξάρτητη επικοινωνιακή μονάδα, η οποία απαρτίζεται από ένα σύνολο μεμονωμένων στοιχείων, το καθένα από τα οποία διαθέτει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, τόσο μορφολογικά όσο και εννοιολογικά. Το επικοινωνιακό μήνυμα ωστόσο που αναδύεται από την παράθεση και τον συνδυασμό...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Field study regarding greek branding. The definition of the greek visual concept of a product. The study of the affects of modern visual stimuli on such a product and its redefinition through the whole process. Design of a stationary series, aiming to illustrate greek identity. [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Πιτυρίγκα, Αλεξάνδρα Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Τι μας κάνει να εντοπίζουμε την έννοια της ελληνικότητας σε ένα γραφιστικό εμπορικό προϊόν; Αυτό είναι το κύριο ερώτημα που πραγματεύεται η ανά χείρας εργασία. Κατά την Δ.Ε. θα πραγματοποιηθεί έρευνα πεδίου προϊόντων που προάγουν την ελληνική ταυτότητα, με στόχο τον εντοπισμό και την επισήμανση των στοιχείων που τα καθιστούν «ελληνικά». Τα συμπεράσματα που θα εξαχθούν θα οδηγήσουν σε σχεδιαστική π...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Message analysis of the advertising poster of the International Museum Day of the years 2007-2015 [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΛΙΑΝΟΥ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διατριβή εξετάζει την οπτική επικοινωνία, επικεντρώνοντας στις μορφές επικοινωνίας, τις μεθόδους ανάλυσης μηνύματος, τη σημειωτική θεωρία του Roland Barthes και τον σχεδιασμό της διαφημιστικής αφίσας. Ως παράδειγμα εφαρμογής της οπτικής επικοινωνίας, η συγγράφουσα επιλέγει τη μελέτη των διαφημιστικών αφισών της Δ ιεθνούς Ημέρας Μουσείων των ετών 2007-2015. Η μεθοδολογία που υιοθετεί για ...