Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
μέντορας, συμβουλευτική καθοδήγηση, νεοεισερχόμενος εκπαιδευτικός, σχολική πραγματικότητα
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ο ρόλος του μέντορα στην υποδοχή και την ένταξη νεοεισερχόμενου εκπαιδευτικού στη σχολική μονάδα
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of the mentor in the reception and integration of a new teacher in the school unit [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
ΣΠΑΝΟΥ-ΣΓΟΥΡΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα μελέτη διερευνήθηκαν οι απόψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τη συμβολή του μέντορα στην υποδοχή και στήριξη νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών. Αφετηρία για τη διεξαγωγή της συγκεκριμένης έρευνας αποτέλεσε η έλλειψη ενός οργανωμένου μηχανισμού που θα στόχευε στην ομαλή προσαρμογή των νέων εκπαιδευτικών στη σχολική πραγματικότητα. Η απουσία ε...