Κριτήρια αναζήτησης: κριτικός διάλογος
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: κριτικός διάλογος Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "Paulo Freire's theory of education as a means of social change and the role of Adult Educator. The application of this theory in the epoch of crisis" [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: ΝΤΑΛΤΑΓΙΑΝΝΗ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας έρευνας αποτέλεσε η κριτική διερεύνηση της θεωρίας του Paulo Freire αναφορικά με την εκπαίδευση ως μέσο κοινωνικής αλλαγής και με τον ρόλο του Εκπαιδευτή Ενηλίκων ως καθοδηγητή και συνοδοιπόρο στον κοινωνικό αυτοπροσδιορισμό των εκπαιδευόμενων. Διερευνήθηκαν, επίσης, οι εφαρμογές της θεωρίας του βραζιλιάνου στοχαστή στο σύγχρονο κοινωνικοπολιτικό γίγνεσθαι των δυτικών κοινωνιών...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: AN ATTEMPT OF APPLYING A VARIANT OF P. FREIRE'S METHOD TO A TEACHING PROGRAM OF GREEK AS A SECOND LANGUAGE FOR FOREIGN PRISONERS [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2017 [2017-09-24] Συγγραφέας: ΜΠΙΣΜΠΙΓΙΑΝΝΗ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα έρευνα εξετάσαμε την αποτελεσματικότητα της εφαρμογής βασικών στοιχείων της κριτικής παιδαγωγικής του Paulo Freire σε πρόγραμμα διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας σε μία ομάδα ενήλικων εκπαιδευομένων από έξι κρατούμενους αλλοδαπούς του καταστήματος κράτησης Λάρισας. Συλλέξαμε τα δεδομένα μας με ποιοτικές μεθόδους διερεύνησης. Αξιοποιήσαμε τη μέθοδο της συμμετοχικής πα...