Κριτήρια αναζήτησης: κινούμενη εικόνα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: κινούμενη εικόνα Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 9-3-2025 Συγγραφέας: ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Σχεδιασμός Οπτικών Εφέ και Κινούμενης Εικόνας (ΣΟΚ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει την εξέλιξη και την επίδραση των οπτικοακουστικών εφέ στον κινηματογράφο, από τα τέλη του 19ου αιώνα μέχρι σήμερα. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται η αρχή των κινηματογραφικών εφέ, εστιάζοντας στους πρωτοπόρους του κινηματογράφου, όπως οι Georges Méliès και οι αδελφοί Lumière, και τις πρώτες τεχνικές εφέ που εμφανίστηκαν την εποχή αυτή. Στο δεύτερο κεφάλαιο, εξετάζε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Creative process and color in Pixar animated films [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: ΛΕΜΑΝΗ, ΓΕΩΡΓΙΑ Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τους τρόπους απεικόνισης και μεταφοράς συναισθημάτων στον θεατή με εκφραστικό μέσο το χρώμα, ως μία μορφή μη- λεκτικής επικοινωνίας, στις ταινίες κινουμένων σχεδίων της Pixar animation studios. Με μεθοδολογικό εργαλείο την ανάλυση των χαρακτηριστικών του χρώματος στο mise en scène, η μελέτη προσπαθεί να ερμηνεύσει και να αναλύσει τα οπτικά μηνύματα...
Ημερομηνία: 17-07-2021 [2021-07-17] Συγγραφέας: Βέργη, Λαμπρινή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Μία πολυτελής μάρκα μόδας συνίσταται στον συνδυασμό των γενικών χαρακτηριστικών που την καθιστούν «πολυτελή» και των ειδικότερων γνωρισμάτων της προσωπικότητάς της και των αξιών που πρεσβεύει. Η παρούσα εργασία εξετάζει τον ρόλο του branding στον προσδιορισμό της μάρκας, συμπεριλαμβανομένης της προσωπικότητάς της, και εν συνεχεία τον ρόλο της διαφήμισης ως προς αυτό. Η μελέτη εμβαθύνει στον τρόπο ...