Κριτήρια αναζήτησης: επικοινωνιακές πρακτικές
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: επικοινωνιακές πρακτικές Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Μπάδα, Θεοδώρα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Οι πολιτιστικοί οργανισμοί σήμερα , διαδραματίζουν ψυχαγωγικό και κοινωνικό ρόλο με προσήλωση στον άνθρωπο που αποτελεί το υφιστάμενο και εν δυνάμει κοινό τους. Στόχος τους είναι να αποτελούν ανοικτά κέντρα πολιτισμού στα οποία να μπορούν να ενσωματωθούν άτομα από ποικίλες ομάδες κοινού χωρίς αποκλεισμούς και διακρίσεις. Σε αυτό το κοινό περιλαμβάνονται και τα άτομα με οπτική αναπηρία. Για να επ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of digital marketing in the development of academic libraries and in the promotion of their work. The case of CITY College's "Information & Learning Commons" library. [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: Παπαδοπούλου, Χρυσούλα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Το ψηφιακό μάρκετινγκ αποτελεί την πιο πρόσφατη έννοια στις προσεγγίσεις που αφορούν το μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις, αλλά όλο και περισσότερο και οι πολιτιστικοί οργανισμοί, έχουν επενδύσει σημαντικά σε αυτό για τα οφέλη που επιφέρει. Σε αυτό το ανταγωνιστικό περιβάλλον, η υιοθέτηση των πρακτικών του από τις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες κρίνεται αναγκαία, καθώς οι τελευταίες αποτελούν δυναμικά κέντρα π...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "Contemporary educational practices of intercultural character of thematic museums. The case of the silverware Museum in Ioannina and the Jewish Museum in Berlin.’’ [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Χριστοδούλου, Ιουλία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία εξετάζεται ο εκπαιδευτικός ρόλος που μπορούν να επιτελέσουν οι σύγχρονοι Πολιτιστικοί Οργανισμοί και συγκεκριμένα τα θεματικά Μουσεία, ως πυλώνες επαναδιαπραγμάτευσης των συλλογικών ταυτοτήτων σε έναν κόσμο που συνεχώς μεταβάλλεται. Αναδεικνύουμε την κοινωνική διάσταση των Μουσείων και τη λειτουργία τους ως ανοικτών οργανισμών που αλληλοεπιδρούν με τον πολιτισμικό καταναλωτή μ...