Κριτήρια αναζήτησης: εικονογράφηση
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: εικονογράφηση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Illustration and lighting, from the perspective of physics and the design of luminaires [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Μπολλάτι, Βιγιόν Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Σχεδιασμός Φωτισμού (ΣΦΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη και ανάλυση της τέχνης της εικονογράφησης από τη σκοπιά του φωτισμού και τον τρόπο με τον οποίο οι νόμοι της φυσικής επιδρούν στη σχεδίαση της. Στο πρώτο μέρος της εργασίας διερευνάται η έννοια της εικονογράφησης, η εξέλιξη της συγκεκριμένης τέχνης σε κάθε περίοδο της ιστορίας μέχρι σήμερα και οι κατηγορίες που ξεχωρίζουν ανάλογα τις χώρες ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The illustrated children's fairy tale in Greece: Theory and Practices [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Αμπόνη, Μαρία Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Ο εικονογράφος δεν έχει τρόπο να μιλήσει για τη δουλειά του παρά μόνο μέσα από αυτήν. Όταν όμως κινείται στα πλαίσια ενός κειμένου πόσο μπορεί στα αλήθεια να εκφράσει δικές του απόψεις; Σπάνια διαβάζουμε κάπου για τον τρόπο που γίνονται όλες αυτές οι όμορφες εικονογραφήσεις ή για τα όμορφα και τα δύσκολα που αντιμετωπίζει ένας εικονογράφος δουλεύοντας ένα βιβλίο. Η ποιοτική έρευνα που έγινε για αυ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: NARRATIVE PEDAGOGY IN FAIRYTALES ILLUSTRATION AND THE CREATIVE PROCESS OF ILLUSTRATING A FAIRYTALE [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΜΠΕΛΛΗ, ΗΛΕΚΤΡΑ Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρουσία της εικόνας σε κείμενα παιδικής λογοτεχνίας θεωρείται σήμερα σχεδόν αυτονόητη, ως παράγοντας που ενισχύει την πρόσληψη του κειμένου. Στο εικονογραφημένο παραμύθι παρουσιάζεται μια πλουραλιστική αφήγηση, όπου υπάρχουν ουσιαστικά δύο αφηγητές: ο συγγραφέας και ο εικονογράφος. Στην παρούσα εργασία μελετάται το εικονογραφημένο παιδικό βιβλίο ως ένα δυναμικά εξελισσόμενο προϊόν, γίνεται διερ...