Κριτήρια αναζήτησης: διαφοροποιημένη παιδαγωγική, κίνητρα μάθησης, ρόλος εκπαιδευτικού
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: διαφοροποιημένη παιδαγωγική, κίνητρα μάθησης, ρόλος εκπαιδευτικού Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Pedagogie differenciee dans l'enseignement du FLE en Grece. Representations des jeunes enseignants et propositions didactiques. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΑΣΒΕΣΤΑ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Το αντικείμενο της εργασίας μας αφορά στην εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας μέσω μιας διδακτικής πρότασης για τη διδασκαλία των γαλλικών στο ελληνικό δημοτικό σχολείο, καθώς και στη δημιουργία κινήτρων μάθησης. Επιπλέον, ο ρόλος του εκπαιδευτικού καθώς και η σχέση του με το μαθητή παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στη δημιουργία κινήτρων.