Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
διαφοροποιημένη παιδαγωγική
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
La mise en place d’une évaluation initiale pronostique dans des classes hétérogènes du FLE au collège grec : Conception et adaptation d’une épreuve écrite/orale pour une meilleure intégration [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-09-2022 [2022-09-17]
Παραλέα, Ειρήνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Το φαινόμενο της ετερογένειας του επίπεδου στις τάξεις της γαλλικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας στα ελληνικά δημόσια γυμνάσια και ιδιαίτερα στην πρώτη γυμνασίου, αποτελεί μια πρόκληση για τον σύγχρονο εκπαιδευτικό, η αποτελεσματική αντιμετώπιση του οποίου θα διασφαλίσει στην επιτυχή συνέχιση της εκμάθησης της γαλλικής γλώσσας κατά τα επόμενα διδακτικά έτη. Συνεπώς, οι μαθητές που γίνονται δεκτοί στη...
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΕΝΑΣ ΔΥΣΛΕΞΙΚΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΜΙΑ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ;ΜΕΧΡΙ ΠΟΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ;
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Est-ce que les élèves dyslexiques sont capables d'apprendre une Deuxième Langue Vivante et quel niveau sont-ils capables d'atteindre? [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
ΦΩΤΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Οι δυσλεξικοί μαθητές είναι δυνατόν να μάθουν μια ξένη γλώσσα.Το επίπεδο που μπορούν να φτάσουν εξαρτάται από τη σοβαρότητα της διαταραχής.Χρησιμοποιούμε την διαφοροποιημένη παιδαγωγική.
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
La didactique de l'oral:Comment cultiver les compétences cérébrales et sensori-motrices de l'apprenant de flé? [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΓΙΩΤΗ, ΠΗΝΕΛΟΠΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Ο προφορικός λόγος αποτελεί αυτήν την πλευρά της επικοινωνίας σε μία ξένη γλώσσα, τα γαλλικά εν προκειμένω, η οποία εμπεριέχει κατά τη διδασκαλία/εκμάθησή της ένα πλήθος ιδιαιτεροτήτων και δυσκολιών που συνδέονται με παράγοντες γνωστικής και συναισθηματικής φύσης καθώς και παράγοντες που σχετίζονται με τις σχέσεις. Η διδακτική του προφορικού λόγου καλείται να αντιμετωπίσει αυτά τα δύσκολα σημεί...