Κριτήρια αναζήτησης: διαφοροποιημένη παιδαγωγική
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: διαφοροποιημένη παιδαγωγική Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: La mise en place d’une évaluation initiale pronostique dans des classes hétérogènes du FLE au collège grec : Conception et adaptation d’une épreuve écrite/orale pour une meilleure intégration [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2022 [2022-09-17] Συγγραφέας: Παραλέα, Ειρήνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Το φαινόμενο της ετερογένειας του επίπεδου στις τάξεις της γαλλικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας στα ελληνικά δημόσια γυμνάσια και ιδιαίτερα στην πρώτη γυμνασίου, αποτελεί μια πρόκληση για τον σύγχρονο εκπαιδευτικό, η αποτελεσματική αντιμετώπιση του οποίου θα διασφαλίσει στην επιτυχή συνέχιση της εκμάθησης της γαλλικής γλώσσας κατά τα επόμενα διδακτικά έτη. Συνεπώς, οι μαθητές που γίνονται δεκτοί στη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Est-ce que les élèves dyslexiques sont capables d'apprendre une Deuxième Langue Vivante et quel niveau sont-ils capables d'atteindre? [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: ΦΩΤΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Οι δυσλεξικοί μαθητές είναι δυνατόν να μάθουν μια ξένη γλώσσα.Το επίπεδο που μπορούν να φτάσουν εξαρτάται από τη σοβαρότητα της διαταραχής.Χρησιμοποιούμε την διαφοροποιημένη παιδαγωγική.
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: La didactique de l'oral:Comment cultiver les compétences cérébrales et sensori-motrices de l'apprenant de flé? [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΓΙΩΤΗ, ΠΗΝΕΛΟΠΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Ο προφορικός λόγος αποτελεί αυτήν την πλευρά της επικοινωνίας σε μία ξένη γλώσσα, τα γαλλικά εν προκειμένω, η οποία εμπεριέχει κατά τη διδασκαλία/εκμάθησή της ένα πλήθος ιδιαιτεροτήτων και δυσκολιών που συνδέονται με παράγοντες γνωστικής και συναισθηματικής φύσης καθώς και παράγοντες που σχετίζονται με τις σχέσεις. Η διδακτική του προφορικού λόγου καλείται να αντιμετωπίσει αυτά τα δύσκολα σημεί...