Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
διαφημιστικά μηνύματα
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The language of youth as a means of constructing identities in advertising texts [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-07-2023
ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΚΟΥΛΑΞΟΥΖΙΔΟΥ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία ερευνάται ο τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιείται η κοινωνιόλεκτος της γλώσσας των νέων σε διαφημιστικά κείμενα, με στόχο την κατασκευή κοινωνικών ταυτοτήτων και την προβολή συγκεκριμένων κοινωνικών στάσεων και ιδεολογιών. Για τη διεξαγωγή της έρευνας αναλύονται έξι διαφημιστικά μηνύματα, τα οποία διαφοροποιούνται ως προς τον χρόνο προβολής τους και τις προβαλλόμενες κοινωνικές ...
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Κατσιμέντζα, Πολυξένη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική (ΤΡΑ)
Περίληψη (Abstract): Η διαφήμιση είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται από τις σύγχρονες επιχειρήσεις αφενός για να γνωστοποιήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στο καταναλωτικό κοινό και αφετέρου για να μπορέσουν να επικοινωνήσουν με το καταναλωτικό κοινό παρουσιάζοντας την εταιρική τους εικόνα και το προφίλ τους. Η διαφήμιση δε θα μπορούσε να μην χρησιμοποιείται και στον χρηματοπιστωτικό τομέα καθώς τα τραπεζι...