Κριτήρια αναζήτησης: διαφήμιση, έμφυλα στερεότυπα, ανδρικά πρότυπα, «επιτυχημένοι» άνδρες, ταυτότητες
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: διαφήμιση, έμφυλα στερεότυπα, ανδρικά πρότυπα, «επιτυχημένοι» άνδρες, ταυτότητες Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The ‘successful man’s’ social stereotype in the advertising speech. An educational proposal based on the principles of critical literacy [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-7-2024 Συγγραφέας: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΑΛΔΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract):  Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την αναπαράσταση του κοινωνικού στερεοτύπου του «επιτυχημένου» άνδρα στον διαφημιστικό λόγο. Σύμφωνα με ερευνητές/τριες του διαφημιστικού λόγου, έχει διαπιστωθεί πως οι γλωσσικές επιλογές που συνοδεύουν και απαρτίζουν ένα διαφημιστικό κείμενο είναι υπεύθυνες για την κατασκευή των ανδρικών ταυτοτήτων. Μάλιστα, οι διαφημίσεις, πέρα από τον προφανή στόχο τους να ...