Κριτήρια αναζήτησης: γνώση
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: γνώση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The knowledge and the attitude of mathematicians for the teaching of mathematical modeling [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Τερζάκη, Ευαγγελία Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ) Περίληψη (Abstract): Στη παρούσα εργασία διερευνώνται η γνώση και η στάση των εκπαιδευτικών μαθηματικών για τη διδασκαλία της μαθηματικής μοντελοποίησης. Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί εργάζονται σε δημόσια σχολεία και σε ιδιωτικά φροντιστήρια δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, του Νομού Ηρακλείου. Κατά την ερευνητική διαδικασία, επιλέχθηκε η ποσοτική μέθοδος και η συλλογή των δεδομένων έγινε ηλεκτρονικά με χρήση ερωτηματολο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Assessment of the knowledge, attitudes and practices of Metaxa Hospital health professionals regarding voluntary blood donation [Αγγλική] Ημερομηνία: 13-09-2020 [2020-09-13] Συγγραφέας: Κουκά, Ευγενία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ) Περίληψη (Abstract): Η Ελλάδα, παρότι έχει σχετική επάρκεια σε αίμα και υψηλές επιδόσεις σε διεθνές επίπεδο στον αριθμό αιμοδοτών σε σχέση με τον πληθυσμό της, αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις που αφορά τόσο στο χαμηλό ποσοστό των εθελοντών αιμοδοτών, όσο και μεσομακροπρόθεσμα, στη δημογραφική γήρανση του πληθυσμού. Σκοπός της μελέτης είναι η καταγραφή και αξιολόγηση των γνώσεων, στάσεων και πρακτικών των επαγγ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The effect of the Didactic Contract and its  influence  to  the educational process in Mathematics. [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: ΚΑΡΑΠΕΤΣΑΝΗΣ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ) Περίληψη (Abstract): Η συμπεριφορά των μαθητών στα μαθηματικά προκύπτει από νόρμες, που δημιουργούνται με το χρόνο και ριζώνονται από τη δύναμη της συνήθειας. Θα παρουσιαστούν έρευνες σχετικές με την επίδραση του διδακτικού συμβολαίου από την προδημοτική μέχρι και την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η αρνητική επίδραση του διδακτικού συμβολαίου αρχίζει στο δημοτικό σχολείο και είναι έντονη στα μη συνηθισμένα προβλήματα, ενώ σ...