Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
αυτορρυθμιζόμενη μάθηση
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Self-regulated learning and learning autonomy of undergraduate students in the preparation of written assignments in distance education. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Μπάτσικα, Ζωή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία διερευνά εάν οι γραπτές εργασίες (ΓΕ) που εκπονούν οι προπτυχιακοί φοιτητές του ΕΑΠ συμβάλλουν στην ανάπτυξη της αυτορρυθμιζόμενης μάθησης και της μαθησιακής αυτονομίας. Επιλέχθηκε η ποιοτική προσέγγιση, με εργαλείο της έρευνας την ημι-δομημένη συνέντευξη μέσω του εργαλείου τηλεδιάσκεψης Webex. Στην συνέντευξη συμμετείχαν 12 προπτυχιακοί φοιτητές του ΕΑΠ. Από τη θεματική ανάλυση ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of the teacher in distance education: the case of personalized teaching of physical sciences [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-09-2022 [2022-09-17]
Σοφατζή, Ουρανία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η εξατομικευμένη διδασκαλία στα πλαίσια της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις του 21ου αιώνα θέτοντας την εκπαιδευτική διαδικασία σε νέες αναγκαίες και απαραίτητες αναζητήσεις και σχηματισμού νέων μεθόδων και πρακτικών. Στο παραπάνω διδακτικό πλαίσιο η διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών σε συνδυασμό με τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών αποτελεί ...