Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Greek Film Industry: Attracting International Film Production in Greece. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Γραμματικοπούλου, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η ανακάλυψη του κινηματογράφου οδηγεί στη δημιουργία μίας νέας τέχνης και παράλληλα στην ανάπτυξη μίας καινούργιας επιχειρηματικής δραστηριότητας, μέσα από την παραγωγή, τη διανομή και την προβολή ταινιών. Το νέο αυτό μέσο αναπτύσσεται σε διάφορες χώρες του κόσμου και ιδιαίτερα στη Γαλλία και την Αμερική, με την τελευταία να ξεχωρίζει και να γιγαντώνεται μετά την έναρξη του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου.
...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Thessaloniki International Film Festival Communication Strategy: The Poster as Visual Identity and Form of Art [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-05-2018 [2018-05-26]
ΤΙΤΟΝΗ, ΦΥΛΛΙΩ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η φεστιβαλική αφίσα συνιστά βασικό επικοινωνιακό εργαλείο των πολιτιστικών οργανισμών για την προώθηση των μηνυμάτων τους, το οποίο περιλαμβάνει πολλές ιδιαιτερότητες, όχι μόνο στο πεδίο του σχεδιασμού αλλά κυρίως στο πεδίο της αποτελεσματικότητας της επικοινωνιακής πράξης. Στο πρώτο μέρος της παρούσας εργασίας επιχειρείται μία σύντομη αναφορά στο πεδίο του Οπτικού Πολιτισμού και γίνεται επισκόπησ...