Κριτήρια αναζήτησης: Τεχνολογια
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Τεχνολογια Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Extensive use of technology and impact on individuals' quality of life - impact on society [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-07-2023 Συγγραφέας: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διαχείριση Γήρανσης και Χρόνιων Νοσημάτων (ΓΧΝ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει την επίδραση της εκτεταμένης τεχνολογίας στη ζωή των ανθρώπων, δίνοντας έμφαση στις ψυχολογικές, ιατρικές, σωματικές, αλλά και κοινωνικές επιπτώσεις αυτής. Επιπλέον, η έρευνα αφορά και στους ηλικιωμένους, οι οποίοι με την εξέλιξη της τεχνολογίας και την πανδημία αντιμετωπίζουν δυσκολίες με το ηλεκτρονικό σύστημα που πλέον ακολουθείτα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Developing successful technology commercialization through licensing. [Αγγλική] Ημερομηνία: 07-09-2019 [2019-09-07] Συγγραφέας: Λυσαρίδης, Ιωάννης Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Nowadays it is very common, technological, and industrial organizations to choose to commercialize their technologies through licensing. This strategic shift has led many industrial companies to invest further on commercialization of technology as a mean to enhance the return on their research investment and get full advantage of their technology portfolio. In bibliography there are availabl...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Use of ICT (Information and Communication Technologies), SM (Social Media) and Web pages of Travelling Information, by the Greeks aged 45–65 years old for the organisation of their tourist travels [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΤΑΚΙΑΔΗΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η διαπίστωση της εξάπλωσης των νέων τεχνολογιών και εργαλείων όπως το διαδίκτυο (ιντερνέτ) σε όλο και περισσότερους τομείς της επαγγελματικής (επικοινωνία, εμπόριο, πληροφόρηση) αλλά και ιδιωτικής ζωής (πληροφόρηση, χρηματοοικονομικά, αγορές, εκπαίδευση) αλλά και ο βαθμός διείσδυσης σε όλο και περισσότερες ηλικιακές κατηγορίες αυξάνοντας τον όγκο των χρηστών - καταναλωτών, δημιουργεί την ανάγκη δι...