Κριτήρια αναζήτησης: Σχολική εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Σχολική εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigating good practices in distance experimental teaching of Sciences in secondary education [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-7-2023 Συγγραφέας: ΗΛΙΑΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση & Τεχνολογίες σε συστήματα εξ αποστάσεως διδασκαλίας και μάθησης-Επιστήμες της Αγωγής (ΕΤΑ) Περίληψη (Abstract): ΠερίληψηΣτη σύγχρονη εποχή, καθώς η πανδημία Covid-19 και οι τεχνολογικές εξελίξεις έχουν επηρεάσει τον εκπαιδευτικό τομέα, η εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση έχει ενταχθεί και ενσωματωθεί σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Οι νέες τεχνολογίες χρησιμοποιούνται στην εξ αποστάσεως διδασκαλία όλων των μαθημάτων.Η παρούσα διπλωματική εργασία επιδιώκει να αναδείξει θέματα που σχετίζονται με την εξ αποστάσεω...
Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: ΤΖΗΛΟΥ, ΓΕΩΡΓΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στην αξιοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας μάθησης «eTwinning»» σε 4 σχολικές μονάδες της Α/μιας Εκπαίδευσης έτσι, ώστε να μελετηθεί μια εναλλακτική μορφή Συνεργατικής εξ Aποστάσεως Εκπαίδευσης με αξιοποίηση της Τέχνης και των ψηφιακών εργαλείων στη διδακτική των μαθηματικών. Μέσα από την κοινότητα μάθησης οι μαθητές συνεργατικά υλοποιούν δράσεις και ανταλλ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Study of Mixed Teaching Methods in Complementary School Distance Education: The Case of Implementing Gamification in the Educational Process [Αγγλική] Ημερομηνία: 15-09-2018 [2018-09-15] Συγγραφέας: Μπουλούγαρης, Γεώργιος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της παρούσας μελέτης μεικτών μεθόδων αποτελεί η διερεύνηση της υιοθέτησης των ψηφιακών παιγνιδιών από μαθητές και εκπαιδευτικούς στη Συμπληρωματική Σχολική εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση. Μελετήθηκε ο τρόπος κατασκευής παιδαγωγικά αξιοποιήσιμων ψηφιακών παιγνιδιών από εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ο επωφελής τρόπος χρησιμοποίησης και σχεδιασμού τους από μαθητές στη Σχολική εξ...