Κριτήρια αναζήτησης: Σχολικά Εγχειρίδια
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Σχολικά Εγχειρίδια Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Greek revolution of 1821 in the History Textbooks of primary and secondary Education during the Dictatorship period and the political changeover [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-07-2023 Συγγραφέας: ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΒΑΡΣΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημόσια Ιστορία (ΔΙΣ) Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι η Ελληνική Επανάσταση του 1821. Αποτελεί ένα πολύ σημαντικό γεγονός της ιστορίας μας, καθώς είναι αυτή που πραγματοποίησε τη δημιουργία του ανεξάρτητου ελληνικού κράτους. Στα σχολικά εγχειρίδια, η Επανάσταση αποτελεί ξεχωριστό κεφάλαιο σε τρεις τάξεις, στην έκτη τάξη του Δημοτικού, στην Τρίτη τάξη του Γυμνασίου και στην Τρίτη τάξη του Λυκείου. Συ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The depiction of social issues in the curricula and in the teaching aids and textbooks of the Religious Studies course of the Primary school. Brief overview of course progress during the first two decades of the 21st century [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2022 [2022-09-17] Συγγραφέας: Μπούγα, Νίκη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σπουδές στην Ορθόδοξη Θεολογία (ΟΡΘ) Περίληψη (Abstract): Τα κοινωνικά προβλήματα έχουν καταστεί, αναπόσπαστο κομμάτι των κοινωνιών των ανθρώπων. Αποτέλεσμα αυτών είναι η επίδρασή τους στη ζωή των πολιτών καθώς και στην καθημερινότητά τους. Το Μάθημα των Θρησκευτικών ως θρησκευτική αγωγή στα σχολεία, δεν γίνεται να μη συμπεριλαμβάνει τα προβλήματα των ανθρώπων της κοινωνίας, διότι στοχεύει στην ηθική και πνευματική ανάπτυξη των μαθητών, οι οποίοι αποτελο...
Ημερομηνία: 6-2004 [2004] Συγγραφέας: Βυρώζη Βασιλική Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας αναλύεται η προσέγγιση του φυσικού και του ανθρωπογενούς περιβάλλοντος και της αλληλεπίδρασης αυτών, σε σχολικά εγχειρίδια των φυσικών επιστηµών του Γυµνασίου. Ως κριτήριο για την υπόψη ανάλυση επιλέγονται οι έννοιες αειφορία-αειφορική ανάπτυξη. Λαµβάνοντας υπόψη ότι οι παραπάνω έννοιες δεν αποτελούν το διδακτικό στόχο των εν λόγω εγχειριδίων, γίνεται η υπόθεση ερ...