Κριτήρια αναζήτησης: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
Βρέθηκαν 9 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 9 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 17-09-2023 Συγγραφέας: ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΟΤΣΑΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ΔΕ θα εστιάσει στη διαχείριση και τον οικονομικό προγραμματισμό των πολιτισμικών μονάδων για την επίτευξη των σκοπών τους, ιδιαίτερα κατά την εποχή του Covid-19. Είναι πλέον σαφές ότι η διαχειριστική πολιτική και οι πηγές άντλησης πόρων συμβάλλουν στη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη των πολιτιστικών οργανισμών. Σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη κατέχει η χρήση των Νέων Τεχνολογιών. Σκοπός της δι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: FESTIVAL COMMUNICATION STRATEGY:THE DRAMA SHORT FILM FESTIVAL. [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: ΤΣΕΚΟΥΡΑ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία εξετάζεται η έννοια της επικοινωνιακής στρατηγικής, ενώ ταυτόχρονα αναπτύσσονται τα επικοινωνιακά εργαλεία που χρησιμοποιούν οι πολιτιστικοί οργανισμοί προκειμένου να ευαισθητοποιήσουν, να προσελκύσουν και να διευρύνουν τελικά το κοινό τους. Εν συνεχεία αναφέρονται οι διαδοχικές φάσεις -προϋποθέσεις για το σχεδιασμό οποιασδήποτε επικοινωνιακής στρατηγικής, ενώ δίνεται ιδιαίτερ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The strategic management of human resources in the modern era, operations, operations and its contribution to the overall strategy and the achievement of a competitive advantage [Αγγλική] Ημερομηνία: 13-09-2020 [2020-09-13] Συγγραφέας: ΠΑΠΠΑΣ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική Λογιστική Χρηματοοικονομική (ΤΛΧ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της βιβλιογραφικής επισκόπησης. Μέσα από τα κεφάλαια που εξετάσαμε και παρουσιάζουμε προσπαθήσαμε να προσδιορίσουμε την έννοια της Στρατηγικής Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων και την σχέση που έχει αυτή με την συνολική Στρατηγική Διοικητική, Μάρκετινγκ, Οικονομική, της επιχείρησης ή ενός οργ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: MODERN FORMS OF COMMUNICATION,INFORMATION AND TOURIST DISTRIBUTION CHANNELS IN SPORTS TOURISM [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ, ΕΛΕΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί το μεγαλύτερο κλάδο σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ από τα πιο γρήγορα α-ναπτυσσόμενα τμήματά του είναι ο τομέας του αθλητικού τουρισμού και των φυσικών δραστη-ριοτήτων. Ο αθλητικός τουρισμός μπορεί να είναι πολλών μορφών και κατηγοριών, ενώ υποστη-ρίζεται ότι αντιστοιχεί περίπου στο 10% του παγκόσμιου τουρισμού. Ο πληθυσμός των αθλητι-κών τουριστών παρουσιάζει σημαντικές διαφοροπο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: INDITEX - THE IMPACT ON GREEK BUSINESS AND SOCIETY [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-09-2019 [2019-09-08] Συγγραφέας: ΑΓΓΕΛΗ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Strategic management is one of the most important planning processes that company leaders follow so as to achieve their goals. We will focus on the business sector of clothing, footwear and fashion, investigating the group of Inditex. Clothing is one of the prerequisites for human being to live and survive in a society. People choose their clothing according to various factors, such as personal ch...
Ημερομηνία: 07-09-2019 [2019-09-07] Συγγραφέας: ΘΕΟΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική Λογιστική Χρηματοοικονομική (ΤΛΧ) Περίληψη (Abstract): Η χρηματοπιστωτική κρίση που ξέσπασε στις ΗΠΑ το Σεπτέμβριο του 2008, έπληξε συνολικά την παγκόσμια οικονομία. Η εμφάνιση της οικονομικής κρίσης λοιπόν άλλαξε δραματικά τις συνθήκες της αγοράς επιχειρήσεις, με αρνητικές επιπτώσεις στις ελληνικές επιχειρήσεις. Συχνά αναγκάζονταν να ελαχιστοποιήσουν το κόστος, να επανεξετάσουν την στρατηγική τους, τις επενδύσεις, να αναδιοργανώσουν της επιχειρησιακ...
Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στη στρατηγική μάρκετινγκ και τις επιδράσεις της στις επιδόσεις των ξενοδοχείων της Αττικής, στα πλαίσια του αστικού τουρισμού. Ο τουρισμός αποτελεί μια από τις σημαντικότερες δραστηριότητες του ανθρώπου κατά τον ελεύθερο χρόνο του. Η συνεισφορά του στα διεθνή οικονομικά και κοινωνικά δρώμενα κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική καθώς μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic management and promotion of the cultural landscape of Mesa Mani (Inner Mani) within the principles of sustainable tourism [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Κουσουρή, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): To τοπίο της Μέσα Μάνης είναι ένας μοναδικός συνδυασμός φύσης, ανθρώπινης δημιουργίας και ιστορίας. Ζώνη ειδικής προστασίας σύμφωνα με το νόμο Natura 2000, συγκεντρώνει παραδοσιακούς οικισμούς, αρχαία μονοπάτια, 800 περίπου βυζαντινές εκκλησίες, υποθαλάσσιο πλούτο και άυλη πολιτιστική κληρονομιά: μοιρολόγια, προφορική ιστορία, ξερολιθιές, μάζεμα της ελιάς. Προσπαθούμε να εντοπίσουμε τους λόγους πο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Στρατηγική διαχείρισης Εταιρείας Μελέτη περίπτωσης:Nestle [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-06-2015 [2015-06-29] Συγγραφέας: ΘΕΡΙΑΝΟΥ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): In the beginning we present the basic theory of the strategy the Nestle has followed, the combination of global and local growth. There will be a brief description of its history and of the strategies the has followed from the beginning of its history till today and after that it will follow an analysis of the way that Nestle applied this strategy to main basic sectors: human resources management,...