Κριτήρια αναζήτησης: Πολυγραμματισμοί / Multiliteracies
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Πολυγραμματισμοί / Multiliteracies Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Critical discourse analysis in gender stereotypical advertising discourse: The paradigm of online advertising – Application to a multiliteracy program in secondary education [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-2-2024 Συγγραφέας: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΖΟΥΑΝΟΠΟΥΛΟΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο μελέτης και διερεύνησης αυτής της εργασίας είναι η αναπαραγωγή κι αναπαράσταση των έμφυλων στερεοτύπων στο διαφημιστικό και ειδικότερα στο διαδικτυακό διαφημιστικό λόγο. Αρκετοί μελετητές έχουν αναδείξει την ικανότητα των διαφημιστικών μηνυμάτων εκτός από την παρουσίαση και προώθηση καταναλωτικών προϊόντων να δημιουργούν αντιλήψεις κι ιδεολογίες, ενώ μέσω των γλωσσικών επιλογών κατασκε...