Κριτήρια αναζήτησης: Πολλαπλές Νοημοσύνες, διαφοροποιημένη διδασκαλία, δημοτική εκπαίδευση
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Πολλαπλές Νοημοσύνες, διαφοροποιημένη διδασκαλία, δημοτική εκπαίδευση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "Διδάσκοντας μέσω της θεωρίας των Πολλαπλών Νοημοσυνών: Διερευνώντας την Ελληνική σχολική πραγματικότητα του δημοτικού σχολείου" [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2015 [2015-09-26] Συγγραφέας: ΜΠΟΥΚΑ, ΙΩΑΝΝΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The research paper intends to investigate the methodological orientation of the English foreign language educators of the Greek primary school reality with regard to the theory of Multiple Intelligences, by investigating whether the current educators employ strategies and techniques related to the MI theory in their teaching procedures. Another issue that is explored is the integration of the MI t...