Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Πολιτισμικά και Γλωσσικά Ανταποκρινόμενη Παιδαγωγική
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploring the Impact of Blending Differentiated Instruction with Linguistically Appropriate Practice Towards a Culturally and Linguistically Responsive Pedagogy: An Action Research in a Reception Class [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-07-2019 [2019-07-20]
Δημαδη, Σοφία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): This qualitative action research study discusses the impact of the blending of two inclusive approaches to teaching: Differentiated Instruction is supplemented by Linguistically Appropriate Practice in order to investigate how this combination impacts on culturally and linguistically diverse students. More precisely, it examines the impact the two practices have on students’ current low engagement...