Κριτήρια αναζήτησης: Πελατοκεντρικά συστήματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Πελατοκεντρικά συστήματα Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 3-2005 [2005] Συγγραφέας: Νικόλαος Δ. Γαλάτης Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Αρκετοί οργανισµοί σε όλο τον κόσµο επιχειρούν να κερδίσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτηµα µέσω της στρατηγικής υλοποίησης νέων τεχνολογιών. Οι περισσότεροι από αυτούς έχουν ώς στόχο τους την αύξηση της παραγωγικότητας τους µε την χρησιµοποίηση πιο ευέλικτων και αποδοτικών λειτουργιών και µε την προσφορά καλύτερης ποιότητα προϊόντων. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνουν αύξηση των εσόδων, µείωση του κόστους ...
Ημερομηνία: 2-2005 [2005] Συγγραφέας: Συντέλη Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Η διαχείριση των πελατειακών σχέσεων (CRM), είναι µία επιχειρησιακή στρατηγική που εµφανίστηκε στα µέσα της δεκαετίας του 1990. Σηµείο αναφοράς της είναι ο πελάτης και απώτερος στόχος της η παροχή ποιοτικής εξυπηρέτησης προς αυτόν. Τα παραπάνω επιτυγχάνονται µε την συνδροµή της πληροφορικής, µέσω της οποίας διακινείται, αξιολογείται και αξιοποιείται η «πληροφορία» µε τον καλύτερο τρόπο. Βασικός στ...