Κριτήρια αναζήτησης: Νευροδιδακτική
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Νευροδιδακτική Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Der Beitrag ausgewählter neurodidaktischer Prinzipien zum Lernerfolg in den grie-chischen öffentlichen Grundschulen-Experimentelle Anwendung im DaF-Unterricht [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-07-2025 Συγγραφέας: ΒΙΡΓΙΝΙΑ ΜΠΙΤΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ασχολείται με τη συμβολή επιλεγμένων αρχών της νευροδιδακτικής στην επιτυχία της διδασκαλίας της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας στα ελληνικά δημόσια δημοτικά σχολεία. Στο θεωρητικό μέρος παρουσιάζονται αρχικά οι βασικές αρχές των νευροεπιστημών και της νευροδιδακτικής. Ειδικότερα, αναλύεται η δομή του ανθρώπινου εγκεφάλου, δίνοντας έμφαση στον εγκεφαλικό φλοιό και στο μεταιχμιακό σύ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Wann machen wir wieder ein Podcast? Dramapädagogik zur Produktion von Podcasts im Deutsch als Fremdsprache-Unterricht. [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-02-2022 [2022-02-19] Συγγραφέας: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, ΓΕΩΡΓΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την τεχνολογία πληροφορίας και επικοινωνιών (ΤΠΕ) στη διδασκαλία των γερμανικών ως ξένη γλώσσα. Πιο συγκεκριμένα εξετάζει το ερώτημα πώς η παραγωγή podcast μπορεί να ενσωματωθεί στη διδασκαλία των γερμανικών ως ξένη γλώσσα ώστε να προωθηθεί τόσο την ανάπτυξη επικοινωνιακών και ψηφιακών δεξιότητων σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Neurodidaktische Ansätze im Fernunterricht für Deutsch als Fremdsprache [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-03-2021 [2021-03-20] Συγγραφέας: Stamouli, Vasiliki Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα μελετά την επιρροή της νευροδιδακτικής επιστήμης κατά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση όσον αφορά τα Γερμανικά ως Δεύτερη Ξένη Γλώσσα. Αρχικά, επιχειρείται η διασάφηση και ανάλυση των παραπάνω ορισμών μετά από αναφορά σε σχετικές θεωρίες. Πιο συγκεκριμένα, περιγράφεται η δομή του εγκεφάλου καθώς και οι περιοχές που σχετίζονται με τη μαθησιακή διαδικασία. Ιδιαίτερη μνεία γίνεται στην σ...