Κριτήρια αναζήτησης: Νέο Πρόγραμμα Σπουδών
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Νέο Πρόγραμμα Σπουδών Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The utilization of Digital Storytelling in cultivation Digital Citizenship in Gymnasium [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-2-2024 Συγγραφέας: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την αξιοποίηση της Ψηφιακής Αφήγησης στην καλλιέργεια της Ψηφιακής Πολιτειότητας στους μαθητές και τις μαθήτριες του  Γυμνασίου. Αρχικά, αποσαφηνίζονται οι όροι της Ψηφιακής Αφήγησης και  της Ψηφιακής Πολιτειότητας, καθώς και τα οφέλη που απορρέουν από την αξιοποίησή τους στην εκπαίδευση. Στη συνέχεια, περιγράφεται η διδακτική παρέμβαση που εφα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The assessment of creative writing within the context of the New Curriculum for Literature in Lower Secondary School [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-02-2024 Συγγραφέας: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η δημιουργική γραφή, τα τελευταία χρόνια έχει εισέλθει δυναμικά στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα. Το νέο Πρόγραμμα Σπουδών για τη Λογοτεχνία στο Γυμνάσιο τής δίνει κομβικό ρόλο όσον αφορά στη διδασκαλία της λογοτεχνίας. Ωστόσο, η αξιολόγηση της δημιουργικής γραφής προκαλεί πολλές συζητήσεις σε διεθνές επίπεδο, τόσο για το αν μπορούν και πρέπει να αξιολογούνται τα δημιουργικά κείμενα των μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: «The polyphonic and interactive nature of school religious education, based on the Curriculum, as a tool to alleviate discrimination and tackle the fear of the Other)» [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: ΣΤΙΓΚΑ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σπουδές στην Ορθόδοξη Θεολογία (ΟΡΘ) Περίληψη (Abstract): Ο σχολικός εκφοβισμός (bullying) και οι διακρίσεις που υφίστανται οι μαθητές στα σχολικά περιβάλλοντα αποτελούν συνήθη φαινόμενα, τα οποία απασχολούν τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους ειδικούς επιστήμονες. Οι προεκτάσεις των εν λόγω ζητημάτων είναι πολλαπλές και ποικίλες, δεδομένο που επιτάσσει τη σε βάθος διερεύνησή τους, μέσω της οποίας είναι εφικτή η εξεύρεση αποτελεσματικών τρόπων αντι...