Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μοντέλο SERVQUAL
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Measurement and evaluation of employees’ satisfaction related to Health and Safety at Work in a large Greek Industry according to Quality Management System (ISO 9001) and Occupational Health and Safety Management System (ISO 45001) and comparison using the SERVQUAL model [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-05-2022 [2022-05-22]
ΑΛΕΞΙΟΥ, ΙΩΑΝΝΗΣ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Νομοθετική υποχρέωση κάθε επιχείρησης είναι η επίτευξη ενός υγιούς και ασφαλούς περιβάλλοντος εργασίας. Πέρα όμως από την νομοθετική υποχρέωση υπάρχει και η γενικότερη ανάγκη περιορισμού ή/ και εξάλειψης του επαγγελματικού κινδύνου, ο οποίος μπορεί να επιφέρει εργατικά ατυχήματα ή/ και επαγγελματικές ασθένειες με πλήθος άμεσων και έμμεσων επιπτώσεων στην κοινωνία, στις επιχειρήσεις και στην εθνική...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"Preparation of the Driving Licenses Section in Division of Transport and Communication in Region of Attica for certification against ISO 9001: 2015 with emphasis on risk analysis and identification of needs and expectations of main interested parties." [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
ΚΟΚΟΒΙΑΔΟΥ, ΣΩΤΗΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματική εργασίας είναι η προετοιμασία του Τμήματος Αδειών Οδήγησης σε Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας Αττικής για πιστοποίηση έναντι του ISO 9001:2015. Από το συνολικό αντικείμενο του τμήματος έχει επιλεχθεί για πιστοποίηση ένα τμήμα αρμοδιοτήτων που αφορά την έκδοση, ανανέωση και αντικατάσταση των αδειών οδήγησης. Βασικός στόχος είναι ο προσδιορισμός τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Measurement of citizen satisfaction in OREKEPE. A case study of the Regional Unit of Larisa. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
14-09-2019 [2019-09-14]
ΠΩΧΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΑ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Ο Δημόσιος τομέας καλείται να καλύπτει τις απαιτήσεις των πολιτών των οποίων οι ανάγκες αυξάνονται συνεχώς. Επομένως, η αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών είναι θέμα εξαιρετικής σημασίας τόσο για την εξέλιξη και βελτίωση του Δημοσίου τομέα όσο και για τους ίδιους τους πολίτες.
Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι η μέτρηση της ικανοποίησης των πολιτών από τον Οργανισμό Πληρωμών και Ελέγχων Κοινοτ...