Κριτήρια αναζήτησης: Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Application of art to the development of critical thinking and transformation of dysfunctional attitudes. Research of applications in Greece and study of criteria for proper imlementation of the method. [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2023 Συγγραφέας: ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία επιχειρεί να τεκμηριώσει την εφαρμογή της μεθόδου «Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία» στην εκπαίδευση. Απώτερος στόχος είναι να διερευνηθούν σε βάθος οι εμπειρίες και οι αντιλήψεις των εκπαιδευόμενων αναφορικά με σοβαρά ζητήματα της ζωής που τους απασχολούν και η δυνατότητα ενεργοποίησης του κριτικού στοχασμού των στερεοτυπικών παραδοχών που μπορεί να έχουν ...
Ημερομηνία: 05-10-2020 [2020-10-05] Συγγραφέας: Χρήστου, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της παρούσας διατριβής είναι η επιμόρφωση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη διδακτική αξιοποίηση της τέχνης ως μέσο ανάπτυξης της μετασχηματίζουσας μάθησης των μαθητών. Πιο συγκεκριμένα, σκοπός της είναι η μελέτη του τρόπου εφαρμογής της καινοτόμου μεθόδου «Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία», σε ομάδα μόνιμων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης δημοσίω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Transformative Learning through Aesthetic Experience method: Research on the effectiveness in the development of the critical reflection and reflective discourse in secondary chance schools [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Γορανίτης, Ευάγγελος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση της αποτελεσματικότητας της Μεθόδου της Μετασχηματίζουσας Μάθησης μέσα από την Αισθητική Εμπειρία, όπως την εισήγαγε ο Α. Κόκκος (2011), ως προς την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και του κριτικού αναστοχασμού στο εκπαιδευτικό πλαίσιο των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας. Για τον σκοπό αυτό διερευνήθηκαν οι απόψεις των μαθητών του ΣΔΕ Πειραιά που συμμετείχ...
Ημερομηνία: 2016 [2016] Συγγραφέας: Καγιαβή, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διατριβή έχει ως αντικείμενο να διερευνήσει τη χρήση της τέχνης και της αισθητικής εμπειρίας ως διδακτικές πρακτικές, όταν αξιοποιούνται σε ένα περιβάλλον που πληροί τους όρους για να εφαρμοστεί η Πολυδιάστατη Μάθηση. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζεται η δυνατότητα εφαρμογής της θεωρίας της Πολυδιάστατης Μάθησης στην εκπαίδευση των ενηλίκων -ιδιαίτερα των εκπαιδευομένων των Σχολείων Δεύτερης Ε...