Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μεταμοντερνισμός
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Costas Tsoclis. Study case [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-9-2023
ΝΑΥΣΙΚΑ ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΥ
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ)
Περίληψη (Abstract): Η διπλωματική αποτελεί μια περιπτωσιολογική μελέτη του εικαστικού Κώστα Τσόκλη. Βασικό κόμβο για την ανάπτυξη της έρευνας αποτελεί η ανάλυση και η επαληθεύσιμη κατανόηση των παραμέτρων που συμβάλουν στην εκφορά και πρόσληψη των εικαστικών προτάσεων του δημιουργού, μέχρι και τα έτη 2004-2005. Στα πλαίσια της παρούσας μελέτης οι παράμετροι που συνθέτουν την επικοινωνιακή διάσταση του έργου του Τσόκλ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
History as fiction in Roberto Bolaño's prose [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-7-2023
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΗΜΟΥΛΑΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται μια προσέγγιση στο πεζογραφικό έργοτου Ρομπέρτο Μπολάνιο με στόχο τη διερεύνηση της σχέσης της Ιστορίας με τημυθοπλασία, όπως αυτή διαμορφώνεται στον λογοτεχνικό κόσμο στο τέλος του 20ού και στις αρχές του 21ου αιώνα. Εξετάζονται συνεπώς οι τρόποι με τους οποίους ο Χιλιανός συγγραφέας προσεγγίζει ιστορικά γεγονότα (το πραξικόπημα στη Χιλή το 1973, το φ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Postmodern structure in classical narrative figures: the case of Guillermo Arriaga in the cinematic “trilogy of death” Amores Perros, 21 Grams and Babel. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-07-2022 [2022-07-17]
Μουρσελά, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Στην ανά χείρας διατριβή ερευνάται η ώσμωση μεταμοντέρνας διάρθρωσης και κλασικών αφηγηματικών μεγεθών στην κινηματογραφική «τριλογία του θανάτου» Amores Perros (2000), 21 Grams (2003) και Babel (2006) του συγγραφέα Guillermo Arriaga. Κατ’ αρχήν, γίνεται μια προσέγγιση της αφηγηματικής ιδιοσυγκρασίας του Μεξικάνου σεναριογράφου και στη συνέχεια του μεταμοντερνισμού ως αισθητικού αποτυπώματος της μ...