Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μεσάζοντες
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Παραγωγή Μαύρης σταφίδας στην Ελλάδα: Στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ και νέες ευκαιρίες. [Ελληνική]
Ημερομηνία:
09-09-2023
ΙΩΑΝΝΑ ΣΤΑΥΡΙΔΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): In today's increasingly dynamic and hypercompetitive environments, the branch of Greek producers' Black Raisin instead of prospering, exploiting the growing demand of the market , suffers by observing the vertical drop in the price of their product, which in the past was a source of wealth, for their producers as well as for the region where the operated. Local co-operatives and intermediaries hav...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Online Labor Markets [Αγγλική]
Ημερομηνία:
07-09-2019 [2019-09-07]
Μπαφέρος, Σπυρίδων- Μάριος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Over the last few years, significant rearrangements to work organization and labor relations have emerged due to the combination of technological and informational evolution, coupled with societal and economic changes.
Online labor platforms, operating as mediators connecting employers and workers have altered not only the traditional business model, but also strengthen the growth of temporary e...