Κριτήρια αναζήτησης: Μέλι
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μέλι Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Exploring Beekeepers΄ Perceptions and Attitudes Toward the ISO 22000:2018 Standard [Αγγλική] Ημερομηνία: 14-09-2024 Συγγραφέας: ΧΡΥΣΗ ΦΥΝΤΑΝΙΔΟΥ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ) Περίληψη (Abstract): Το ISO 22000-2018 είναι ένα διεθνώς αναγνωρισμένο πρότυπο διαχείρισης της ασφάλειας των τροφίμων. Αφορά επιχειρήσεις και οργανισμούς που χειρίζονται τρόφιμα από την παραγωγή μέχρι τη διάθεση των προϊόντων στον καταναλωτή. Η παρούσα διπλωματική εργασία ερευνά τις απόψεις και στάσεις των μελισσοκόμων με σκοπό να δώσει σημαντικές πληροφορίες όσον αφορά τη διάδοση του προτύπου σε αυτόν τον πρωτογενή τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Honey bees and their products as indicators of heavy metal pollution [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-09-2020 [2020-09-12] Συγγραφέας: ΝΤΟΥΚΑΚΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση Αποβλήτων (ΔΙΑ) Περίληψη (Abstract): Τις τελευταίες δεκαετίες, η ρύπανση από βαρέα μέταλλα έχει καταστεί θέμα πρωταρχικής σημασίας για τα οικοσυστήματα και την ανθρώπινη υγεία. Κατά συνέπεια, έχει αυξηθεί το ενδιαφέρον για την αξιοποίηση των δεικτών ρύπανσης από βαρέα μέταλλα. Οι μέλισσες και τα προϊόντα τους έχουν προταθεί ως δείκτες ρύπανσης από βαρέα μέταλλα από αρκετούς ερευνητές. Σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η διερεύν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigation of consumer behavior for the purchase of unqualified honey directly from the producer in the street market. A case study. [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Λυμπέρη, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να εντοπίσει του παράγοντες εκείνους που: 1) επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στο μέλι, 2) σχετίζονται με την αγορά μελιού απευθείας από τον παραγωγό και 3) μπορούν να προβλέψουν την πρόθεση αγοράς μελιού απευθείας από τον παραγωγό. Αρχικά έλαβε χώρα μία βιβλιογραφική έρευνα, προκειμένου να εντοπιστούν οι προαναφερθέντες παράγοντες. Στη συνέχεια...