Κριτήρια αναζήτησης: Μάρκετινγκ - Marketing
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μάρκετινγκ - Marketing Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The effect of color on the consumer psychology with scope of bakery-confectionery products packaging [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Γεωργιάδου, Βασιλική Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Παρά τις σημαντικές επιπτώσεις που έχουν οι τρέχουσες οικονομικές, κοινωνικές και ιστορικές συνθήκες στον τομέα των Γραφικών Τεχνών, η Συσκευασία παραμένει ένας συνεχώς εξελισσόμενος και κερδοφόρος κλάδος. Μια συσκευασία αποτελεί βασικό εργαλείο προώθησης του προϊόντος που περιέχει και επιτελεί διάφορους ρόλους. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση ενός εκ των στοιχείων που συνθέτουν μια σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Communication strategy of the academic libraries: the case of the Library and Information Center at the University of Thessaly [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2017 [2017-09-24] Συγγραφέας: Βαρσαμά, Ιφιγένεια Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε σημαντικούς προβληματισμούς στο χώρο των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών ως προς την επικοινωνιακή διάσταση των λειτουργιών τους. Αίτια αποτελούν οι ολοένα αυξανόμενες τεχνολογικές εξελίξεις, η πληροφοριακή έκρηξη, το αυξανόμενο κόστος της συλλογής τους και οι ολοένα και απαιτητικότεροι χρήστες τους. Για να αντιμετωπιστούν οι συνέπειες των φαινομένων αυτών, αναπτύσσουν στ...