Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
17-05-2020 [2020-05-17]
Βογιατζόγλου, Αριστοτέλης
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουριστικός τομέας ορίζεται ως ένα πολυσύνθετο και αυτοδύναμο φαινόμενο που διαμορφώνεται μέσα από πολύπλοκες και ετερογενείς διαδικασίες που έχουν τελικό σκοπό την κάλυψη των τουριστικών καταναλωτικών αναγκών. Επομένως ο τουρισμός αποτελεί ένα δυναμικό πεδίο οικονομικής δραστηριότητας που η σημασία του έχει επισημανθεί και αναγνωρισθεί διεθνώς τόσο στις αναπτυγμένες όσο και στις αναπτυσσόμεν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Destination Marketing Plan: The case of the Municipality of Kalavryta in the Prefecture of Achaia [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
ΣΟΥΛΤΑΝΙΑ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Τις τελευταίες δεκαετίες, γεγονότα πολιτικής, οικονομικής και τεχνολογικής προέλευσης έχουν επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την τουριστική βιομηχανία, με τελικό αποτέλεσμα την κορύφωση του ανταγωνισμού μεταξύ των τουριστικών προορισμών σε εγχώριο επίπεδο. Το κλασσικό μοντέλο διακοπών «Ήλιος και θάλασσα» έχει ατονήσει και οι τουρίστες επιλέγουν, πλέον, εναλλακτικές μορφές διακοπών σε νέους «παρθένους» ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Tourist Marketing Plan of Sifnos Island [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Ζαμπέλης, Δημήτριος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουριστικός τομέας αποτελείται από πολυσύνθετες και ετερογενείς παραγόμενες υπηρεσίες που προορίζονται για την κάλυψη του ευρέως φάσματος καταναλωτικών τουριστικών αναγκών.
Το τουριστικό μάρκετινγκ θεωρείται απαραίτητο εργαλείο για την ορθολογική και τεκμηριωμένη προβολή των παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών ενός προορισμού. Τα διαφορετικά τουριστικά χαρακτηριστικά της προσφοράς ερευνώνται με ...