Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μάρκετινγκ Τουριστικού Προορισμού
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Marketing Plan for a Tourist Destination. Case study: Prefecture of Heraklion, Crete [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ανέκαθεν, ο τουρισμός αποτελούσε και αποτελεί έναν από τους σπουδαιότερους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας. Αναμφισβήτητα, χαρακτηρίζεται ως κύριος μοχλός ανάπτυξης μιας χώρας, καθώς ενισχύει όλους τους τομείς παραγωγής, μεταβάλλει τα κοινωνικά δεδομένα και βοηθάει, ιδιαίτερα, στην περιφερειακή και τοπική της ανάταση.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, η Ελλάδα, και ειδικότερα ο νομός Ηρακλείου Κρήτης, υπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Marketing Plan for a Tourism Destination. Case Study: Prefecture of Ioannina [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Μπόλωση, Ιωάννα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): H παρούσα εργασία στοχεύει στην εξέταση της Περιφερειακής Ενότητας Ιωαννίνων, την ανάλυση της υπάρχουσας κατάστασης και την δημιουργία ενός ολοκληρωμένου σχεδίου Τουριστικού Μάρκετινγκ. Ειδικότερα, έχει ως στόχο να προβάλει αναλυτικά τα στοιχεία που κάνουν την Π.Ε. Ιωαννίνων ξεχωριστή ως προορισμό αλλά και να εξετάσει την άποψη των επισκεπτών της σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες, τα δυνατά καθ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The collaborative marketing in the development of a tourist destination: Investigation of the implementation of collaborative marketing in the tourist destination of Epirus Region [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Τσόλης, Βασίλειος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η ανάπτυξη τουριστικών προορισμών αποτελεί κύριο θέμα της τουριστικής πολιτικής των Περιφερειών. Ο ρόλος ενός Οργανισμού Μάρκετινγκ Προορισμού (DMO) είναι σημαντικός για την επίτευξη ανταγωνιστικής θέσης στην αγορά. Η διαχείριση του συνολικού τουριστικού προϊόντος προϋποθέτει το σχεδιασμό και την εφαρμογή ενιαίου marketing και τη συνεργασία των παραγωγών του προϊόντος στο μείγμα marketing του προο...