Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μάρκετινγκ, Συμπεριφορά καταναλωτή, Συναισθήματα, Σοκολάτα, Lacta
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Marketing and Emotions - Advertising, The case of Lacta [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-07-2021 [2021-07-17]
Βάλβη, Νικολέττα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία, η οποία βασίζεται σε δυο σκέλη, το θεωρητικό και το δημιουργικό,
θα γίνει προσπάθεια να προσεγγίσουμε το Μάρκετινγκ διά μέσου της σχέσης του με τα
συναισθήματα. Στο θεωρητικό της σκέλος αποτελείται από τρία κεφάλαια.
Στο πρώτο κεφάλαιο θα γίνει η γνωριμία με το Μάρκετινγκ. Θα αναλύσουμε τι είναι το
Μάρκετινγκ, με τι ασχολείται και ποιες μεθόδους χρησιμοποιεί για να προσεγ...