Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΖΟΥΣΑ ΜΑΘΗΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
BEYOND THEORY INTO PRACTICE "TRANSFORMATIVE LEARNING THROUGH AESTHETIC EXPERIENCE" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η επιστημονική μέθοδος «Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία» του Αλέξη Κόκκου παρουσιάζεται στην παρούσα εργασία, μέσα από μία θεωρητική πλαισίωση που στοχεύει, τόσο στην ανάδειξη της σημασίας του κριτικού στοχασμού και του ορθολογικού διαλόγου απαραίτητη για την κατανόηση της Θεωρίας της Μετασχηματίζουσας Μάθησης του Jack Mezirow, όσο και στην ανάδειξη της απήχησης που έχει η ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teacher's role in preventing the use of psychoactive substances. Investigating the Potential of Transformative Learning through Aesthetic Experience [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
ΠΑΠΠΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): ΑΝΑΒΟΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΗΛ. ΑΡΧΕΙΟΥ ΕΩΣ 9/2022.
Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει τις παραδοχές εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε σχέση με το ρόλο τους στην πρόληψη της χρήσης ψυχοδραστικών ουσιών και την διαφοροποίηση αυτών με την αξιοποίηση της μεθόδου «Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία». Στη συνέχεια η έρευνα διερευνά τις απόψεις των εκπαιδευτικών για...