Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Tourist Destination Marketing
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The collaborative marketing in the development of a tourist destination: Investigation of the implementation of collaborative marketing in the tourist destination of Epirus Region [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Τσόλης, Βασίλειος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η ανάπτυξη τουριστικών προορισμών αποτελεί κύριο θέμα της τουριστικής πολιτικής των Περιφερειών. Ο ρόλος ενός Οργανισμού Μάρκετινγκ Προορισμού (DMO) είναι σημαντικός για την επίτευξη ανταγωνιστικής θέσης στην αγορά. Η διαχείριση του συνολικού τουριστικού προϊόντος προϋποθέτει το σχεδιασμό και την εφαρμογή ενιαίου marketing και τη συνεργασία των παραγωγών του προϊόντος στο μείγμα marketing του προο...