Κριτήρια αναζήτησης: Tourist Destination Marketing
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Tourist Destination Marketing Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The collaborative marketing in the development of a tourist destination: Investigation of the implementation of collaborative marketing in the tourist destination of Epirus Region [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Τσόλης, Βασίλειος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η ανάπτυξη τουριστικών προορισμών αποτελεί κύριο θέμα της τουριστικής πολιτικής των Περιφερειών. Ο ρόλος ενός Οργανισμού Μάρκετινγκ Προορισμού (DMO) είναι σημαντικός για την επίτευξη ανταγωνιστικής θέσης στην αγορά. Η διαχείριση του συνολικού τουριστικού προϊόντος προϋποθέτει το σχεδιασμό και την εφαρμογή ενιαίου marketing και τη συνεργασία των παραγωγών του προϊόντος στο μείγμα marketing του προο...