Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Tourism destination marketing
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Destination image and its effects on marketing and tourism destination branding : Case study the island of Naxos [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Ζουμπουρλή, Όλγα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός γενικά, αλλά και η τουριστική ζήτηση ειδικότερα είναι παράγοντες που συμβάλουν στην ανάπτυξη κάθε τουριστικού προορισμού καθώς αποτελούν κίνητρο παραγωγής προϊόντων, υπηρεσιών, θέσεων εργασίας, αλλά και δημιουργίας αναπτυξιακών έργων. Μέσα σε ένα περιβάλλον παγκοσμιοποίησης, έντονου ανταγωνισμού, διάχυτης πληροφόρησης και οικονομικού προβληματισμού κάθε προορισμός και κυρίως εκεί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Tourist Marketing Plan of Sifnos Island [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Ζαμπέλης, Δημήτριος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουριστικός τομέας αποτελείται από πολυσύνθετες και ετερογενείς παραγόμενες υπηρεσίες που προορίζονται για την κάλυψη του ευρέως φάσματος καταναλωτικών τουριστικών αναγκών.
Το τουριστικό μάρκετινγκ θεωρείται απαραίτητο εργαλείο για την ορθολογική και τεκμηριωμένη προβολή των παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών ενός προορισμού. Τα διαφορετικά τουριστικά χαρακτηριστικά της προσφοράς ερευνώνται με ...